What was I suppose to do?

Planera? Jag har aldrig varit någon tidsoptimist och jag har heller aldrig varit den som kommer för sent, missar tider eller helt enkelt inte bryr mig alls. Jag har för stunden tappat greppet om allt vad tidsperspektiv innebär. Men vem behöver väl planera? Allt ter sig ganska bra ändå. Inga bekymmer.
Spontanitet förgyller tillvaron mycket mer. Ger lycka för stunden. Ta konsekvenserna när de kommer. Planera dem inte innan de ens uppstått. Planera inte livet, lev det istället!

1 kommentarer
Postat av: Dalkullan

en gång anklagade jag dig för att vara lite av en tidsopptemist... känner att "va va det jag sa" passar aldeles utmärkt här ;) ... pling pling pling...rätt ...IGEN ;) ...

2011-05-12 @ 14:35:56
URL: http://dalkullansadventure.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0