It's funny, isn't it? How one moment can change a million after?!

Två mysiga kvällar med film och mys med Sooofia! :D skönt att vara lite ledig nu efter det tråkiga missödet :/ men snart är jag uppvilad och allt är som det ska igen!:) hang in there!! Igår tog jag racervolvon till Örebro och grillade gott med mor min innan vi åkte till dansen. Lillebror var saknad, men förutom det så var det dn bra kväll :) .. Idag har jag ätit riktigt god mat ihop med Cicci. Kvällen slutade med en riktigt skön och social promenad genom i princip hela Örebro ;) Imorgon bär det av in till Norrköping och Augustifesten med underbara Sofia :D Jag sa att jag skulle vara ledig, inte att jag inte skulle ha något att göra, hehe! Bäst att sätta igång att plugga snart med.. Jag mår riktigt bra nu. Ni berikar mitt liv med kärlek!! Fuck dem som bara ger negativ energi! ;P
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0