take this opportunity to take advantage of the benefits you receive!..

Kommit igång med studierna nu. Sitter i skrivande stund på HUB och läser lite hematologi, I´m home ;) Var hos farbror doktor i förmiddags också, skönt att det är nära från skolan. Två timmar tog det, japp, det var svensk sjukvård vi talar om, hm. I vilket fall som helst så gick jag därifrån totalpunkterad, 31 nålstick i armarna. Kliade sönder mig efter all tortyr :P Men nu vet jag i alla fall vad jag ska försöka undvika för att inte dö, hehe.

Jobbat hela helgen med. Än så länge går det bra kombinerat med studierna och jag hoppas det kommer göra det fortsättningsvis också :) Har ju lyckats flytta med mig det hit till Linköping också! Kan knappast bli bättre!! Imorgon bär det av till Vadstena för att sen åka vidare till Örebro och införskaffa mig den sista underbara möbeln för att göra lägenheten komplett :D

Så.. även om jag inte uppdaterar så ofta så vet ni nu att jag lever. Och satan vad jag lever!! :D För stunden känns det som att livet flyter med på en räkmacka och så hoppas jag det fortsätter, för såhär skulle jag vilja ha det många år framöver!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0