Jag är inte ensam om effekten av mina tankar!

Ännu en superb dag! ;) otroligt hur mycket som bara sitter i huvudet. Jag sov dåligt inatt men intalade mig iaf när jag vaknade att det skulle bli en riktigt bra dag, och det funkade :D Jobbade några timmar imorse, sen hem för dagens andra frukost och ut på en träningsrunda. För er som inte vet så havererade min bil i Måndags och det kan va det bästa som hänt mig. Om jag bara vetat att det var det som behövdes hade jag gjort mig av med den för längesen.. Hehe! Kost och träning börjar fungera bra nu och det är skönt att jag tjuvstartat, för de kommande två veckorna kommer bli tuffa. Då finns det ingen plats för något gnäll eller dåliga ursäkter. Bara bita ihop, men så mycket bättre man mår sen! :D För stunden är det nu dags för en kort powernap, ett mål mat till och sen ett jobbpass till på åtta timmar :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0