a small request can easily become a high dependence ..

Haft en riktigt trevlig dag med Linda! :) Bosses glassbar gav mig choklad och apelsinsorbet, vilket var rena orgasmen ;) sjukt gott! Jag höll min shoppingbudget också, med 33 kronors marginal. Men lite fick jag hem i alla fall. Det fanns några fynd kvar åt mig. Kände dock hur spenderingsnerverna ryckte. Nu vet jag varför jag hållt mig borta från att shoppa så länge.. det är ett begär för sig! Vi var uppe på skolan och träffade några från gamla klassen med, riktigt roligt att träffa alla igen. Det blev lunch i gräset med Malin&Lena. Sen sprang vi vidare ett varv till innan det var dags att skjutsa Linda till tåget. Det var min dag.. nu blir det ingen mer shopping på ett tag, förutom imorgon, då jag ska köpa resten som inte fanns i Linköping :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0