Where´s my shield?

Var tog alla bra idrottsprestationer vägen? Jag antar att jag kan skylla på åldern? Om jag bara kunde bestämma mig för att lägga fokus på något istället för att fjanta runt över allt =/ Handbollen går sådär. Vet inte ens var jag vill spela.. dansen har jag tappat helt. Undrar om det är värt att lägga ner tid på att hitta nån snubbe som faktiskt kan dansa? Eller om det är mer värt att satsa på nån dans som inte kräver en partner. Är jag för kräsen helt enkelt? Ligger nåt i det, jag vill ha allt eller inget. Suck. Och jag är alldeles för gammal för att börja med något nytt och faktiskt prestera, då blir det samma sak igen. Så dans eller handboll, time to make up you´re mind! Orientering är ju faktiskt inte så tokigt heller, det var jag ju faktiskt ganska duktig på när jag tävlade, det kanske kan vara något?

Något måste jag göra i alla fall, blir tokig av att sitta still. Jobba fungerar ju alltid ;) Men jag måste träna, och ska jag träna ska det vara roligt! Kräsen? Nej då!
1 kommentarer
Postat av: Erika

hahah ...åldern!? hihi..skulle nog inte tro det.. och om du nu skulle tro det själv.. så råder jag dig till att mörka det ;) :P ... kvinnor har sin konditionstopp vid 30 ...sen ...SEN går det ut för...inte innan :P . det är nu du har den bästa förutsättningen att bygga muskler, bättre på konditionen....prestera. Kanske inte i någon "tekniksport" men i allt annat. Om allt handlar juh inte om att prestera och tävla ;) :) .

Man kan göra något för att de BARA är kul oxå :) . Dansa för att det är kul, träna handboll för att det är kul, springa för att det är kul. Vill du se utveckling så är det bara att bestämma sig för något... orientering exempelvis. Titta på ett lopp och anmäl dig :D ... sedan måste du hitta motivationen ;) ... good luck <3

2011-03-23 @ 18:26:27
URL: http://dalkullansadventure.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0