Tro på det du kan, tro på dig själv, trots att ingen annan gör det!

I Örebro igår, träffade mamma och lillebror! :) ♥ Underbara lillebror.. det gjorde min dag! Idag har jag varit uppe på gymmet, med Erk. Riktigt skönt att träna igen, ska försöka hålla igång det igen nu. Men det lyckas alltid komma som mani i vågor på något sätt. Keep it up!


"Jag ser mellan fingrarna för din skull, men när du senare bara kör över mig som om jag vore en gammal hallmatta, orkar jag inte ens se över huvud taget. Var inte så hård mot mig, du vet hur jag har det. Allt handlar inte om mig.. absolut inte. Men när du inte ens kan förstå mig i denna situation, förstår jag att det är DIG vi lever för"
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0