Mihmet Credo!

Vaknar, trött och grinig, av en Erika som pigg och allert frågar om jag vill äta frukost med henne.. Klockan är sex! Klockan är vad? :O Japp! Men bara gå upp och trycka i sig något till frukost. För övrigt så ingår det inte i de normala morgonrutinerna att varken gå upp tidigt (plågsamt tidigt ska tilläggas) eller äta något som kallas frukost, vilket jag knappt hört talas om.. hm.. Så nu har jag ätit och piggnat till.. och människan gör vad? Jo, hon går och lägger sig igen! Japp! Men vad gör jag nu då.. en löprunda kanske när jag ändå är uppe på benen? :)
1 kommentarer
Postat av: Erika

hahah... ;) ... om du nu ska börja orientera, prestera eller börja träna på riktigt så måste man oxå äta... Enkel och välkänd tumregel= 6 mål mat/dag. Hur ska man hinna äta det om man vaknar kl 12 eller 13...:P ? .. lika bra att gå upp 6 :D för att äta första målet mat :) ... sedan ladda för träning. Blev lite förvånad över att du gav dig ut och sprang... men det krävs mer än en gång för att börja imponera ;) ... p. jag tror på dig ds. good luck

2011-03-24 @ 09:45:26
URL: http://dalkullansadventure.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0