I have the force in me, I am the fuel to set you free!

Hemma från O´learys! :) Slutade 22.00, men stannade kvar och var social med Linn&Lindy till stängning.. Nu är det midnatt och dags att sova kanske?! Varit igång och jobbat sen 07.00 imorse, en lång dag. Men vad gör väl det, vem vill vara hemma? På tal om det så har jag ev. en lägenhet på gång.. som självaste chefen fixat! Ska åka och titta på den imorn är det tänkt. Lite sliten gör ju ingenting, det går alltid att fixa. Bara den inte är för liten och fööör sliten ;) Jag vill inte renovera i evigheter. Men det får vi se, om inte så är det ju faktiskt bara fyra veckor kvar tills jag får tillgång till den andra. Jag har ju klarat mig i fem veckor hittills, så vad gör väl några veckor till. Nu väntar sängen.. måste sova ordentligt inatt så jag är taggad för handbollsmatch imorgon! Då vi ska krossa Ramunder!! :D



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0