Här någonstans dog någonting inom mig!

Sitter och tittar lite efter lägenhet. Anmält 5st intressanta inne i stan precis. Vet inte hur långt jag tar mig med ett köpoäng, hehe, men värt ett försök i alla fall :) Vallonbygden står utan lägenheter och Bovista har två som jag ska iväg och kolla på imorgon. Sen när tog alla lägenheter slut? Det fanns ju massa förut.. Bara för att jag behöver en direkt, typiskt! Ska iväg till banken med för att se hur stort lån jag kan ta, värt att köpa en lägenhet? Även om jag finner någon intressant av de jag ska titta på imorgon så är det ganska surt att inflyttning inte är förrän 1/6, jag vill ha en Nuuuu! Inte för att din soffa är obekväm Erika, men ändå ;)
2 kommentarer
Postat av: Mattias

Faan så tråkigt:( trodde jag aldrig!

2011-03-07 @ 14:07:44
Postat av: Malin

Visst är det :/ Det gjorde nog inte vi heller, och det är nog det som kan vara farligt :(

2011-03-07 @ 21:55:32
URL: http://westmanmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0