Du är ansvarig för din egen lycka..

Ibland är det skönt att bara skriva ner vad man känner för stunden. Har många gånger raderat påbörjade inlägg. Kanske är det bra, kanske är det dåligt. Ikväll åkte ytterligare ett inlägg i sopen. Men jag tror det är bra med frustration, åtminstone i måttlig mängd.

Har förövrigt haft en riktigt bra Fredag. Jobbat på O´learys, vilket gick (enligt mig iaf, hehe) bättre än förväntat :) Imorgon är det på´t igen ;) men nu vet jag åtminstone vad jag ska göra. Ikväll var jag på bio med Johan. Hur många lingon fínns det i världen? Riktigt bra film. Och en riktigt trevlig kväll :) En bra start på helgen helt enkelt! Hoppas den fortsätter så.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0