"Det är aldrig tungt, ibland är det bara mindre lätt"

De senaste dagarna har varit "mindre lätta".. hur hamnade jag här? Jag vet inte var på vägen jag tappade greppet, jag vet inte var på vägen ni andra släppte taget. Men ni som fortfarande håller fast, kanske kan förklara för mig varför och hjälpa mig framåt. Utan er hade jag fastnat på vägen utan att veta hur och varför jag kommit dit och hur jag över huvud taget ska ta mig därifrån. Alla har vi svåra stunder i livet, då det är viktigt för oss att inte tappa greppet. Jag har tappat greppet nu, och jag är medveten om det. Medvetenheten gör det möjligt för mig att med hjälp resa mig upp och kanske ta mig ännu längre fram på vägen än jag tidigare tänkt vandra. "Believe and you will find your way!"

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0