Livet är aldrig tungt, bara mindre lätt ibland!

Jag tänkte komma med ett sånt där gnälligt och tråkigt inlägg nu, så om ni inte orkar med tjatet så kan ni sluta läsa redan nu! :P Sitter på jobbet nu, på timmar. Ledig mellan 13 och 16. Tänkte gå och sova i soffan, men nae, den var ju då självklart upptagen. Tänkte äta lite lunch, men nae då, då har jag ju självklart jordens tandvärk och kan inte tugga maten. Så jag bestämde mig för att sätta mig här och vara bitter, hungrig och trött, och med tandvärk. Japp, that´s me!

Imorgon hoppas jag på att vakna på ett lite bättre humör. Då är jag för en gångs skull ledig! Ska ta mitt förnuft till fånga och ringa tandläkaren och avboka tatueringstid :/ Tråkigt, men nu är det dags att prioritera. Tänkte fixa iordning med jobb med så att allt är klart inför sommaren och hösten. Sen kan jag njuta av ledigheten och resan i helgen :) Det är sommar nu ju!! :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0