Efter regn kommer solsken!

En lååång dag på jobbet. Men jag passar på att njuta medans jag kan, nu är det bara två veckor kvar här :/ Kommer kännas lustigt sen att inte åka tillbaka. Många jag kommer sakna!

Det gör mig inget att jobba midsommar.. v.29 är en helledig vecka och då kommer jag ta igen all social tid jag missat. Pratade precis med Rickard. Dansen på Öland är v.27 då jag jobbar hela veckan, typiskt. Men ska försöka vara ledig hela helgen där så jag i alla fall får två dagar där nere, det skulle vara sjukt kul! :D Ska smida lite planer för lediga veckan också, än så länge lutar det åt resemål som Vimmerby, Motala, Vadstena, Arkösund och Stockholm. Vet inte om jag kommer hinna med så mycket mer :P
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0