appreciate the time off..

Pratade med min guru, hälsocoatchen Rickard Ankarsund, i två timmar inatt. Där rök den sömnen ;) Men lätt värt, kan sitta och prata med den karln i evigheter. "Alla får ligga" var huvudämnet. Sätt hälsan i främsta rummet.. det är hälsosamt att ligga! :D Fick lite inspiration och motivation till livet och efter alla omständigheter mår jag riktigt riktigt bra idag :) Tack vännen, ser fram emot att träffa dig i helgen!

Jag ser riktigt mycket fram emot helgen i största allmänhet. Jag har lyckats få ledigt lite extra nu. Hade ändå tagit ledigt i helgen, men sen ändrade sig planerna. Så då fick jag hitta något annat roligt att göra. Och vad kan bli bättre än en resa till Öland med alla dansvänner som jag har velat göra i fyra år? Rickard har ju dessutom tjatat på mig så länge, så nu ger jag med mig och åker ner! En plåtning är bokad med min finaste Linda också, det kommer bli superfina kort!! ♥
1 kommentarer
Postat av: Guru Rickard

Underbar läsning. Äntligen fick jag tummen ur att läsa in mig lite på din blogg :).



Kan prata med dig i timmar med. Se till att ta hand om dig vännen. Glöm aldrig, hälsan framför allt och svar JA, det ÄR hälsosamt att ligga!!!



Slår en signal i dagarna.. Tills dess, njut av singellivet.. du förtjänar detta :)

2011-07-23 @ 00:16:22
URL: http://www.reclaimfitness.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0