You make my life complete

Sista dagen på jobbet i Rejmyre. Skönt på ett sätt och på ett sätt inte. Svårt att lämna efter fyra år. Har aldrig mått bättre och varit med om sådan trivsel innan.. - Tack Malin för alla trevliga och långa samtal. Du är en stark tjej och jag tror det kommer gå bra för dig i livet. Du har gett mig så mycket under den här tiden. Tack för att du varit dig själv och för att jag fått ta del av din starka och underbara personlighet. Jag kan inte bli annat än rörd. Kul att jag kunnat ge och dela med mig något och att mitt arbete betytt lika mycket för alla er som för mig. Men det är inte sista gången ni ser mig, någon gång är jag tillbaka och far i skogen :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0