I'm not you're babe!

Jaaaaaa!! Jag tror allt kommer ordna sig nu. Mår tipptopp för tillfället :) jobbat 7-22 sen stannade jag kvar på jobbet och tog några drinkar och pratade med Sandra&Ninni! Nu sitter jag hemma med lillebror. Lägenheten känns nästan som ett hem nu :) är riktigt sugen på den andra lägenheten. Skönt att komma iväg.. Tråkigt att säga upp mig bara, men har eventuellt fått in en fot på en bar där med. Det kan nog bli riktigt bra :) men det kräver lite ansvar och diciplin från min sida innan jag kan sätta dem planerna i verket. Ger mig själv en örfil nu och skärper till mig!! "det krävs att man är optimist i en pessimistisk värld" I morgon sticker vi till Borgholm, dansar, träffar folk och njuter av livet!! :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0