Vad gör du när resten av världen sover?

ojojoj, nu har jag vänt på dygnet totalt. Det är såna här perioder det skulle sitta fint med nattjobb. Somnade på soffan inatt, och blev väckt två timmar senare av en morgonpigg Johan som skulle till jobbet! De nuvarande rutinerna fungerar så att jag somnar när han går och vaknar när han kommer hem.. Gick i alla fall upp runt halv ett idag, lagade mat och fixade. Så lite effektiv har jag allt varit. Nu till exempel, bakar jag bullar!! :D Mumsmums!

För övrigt för att berömma mig själv lite, så är jag tre dagar nikotinfri idag!! :D Inget snus, inga cigaretter, bara vanlig frisk luft :)
2 kommentarer
Postat av: Therese

Är du gravid :O x)

Ne då duktig du är! Lite renare för lungorna :D

2011-01-19 @ 22:00:58
Postat av: Therese

Ja just det! Hur vill ni göra med bjuda hem helg, vi kan varje helg nu så bara bestämma när ni kan =)

Vi kan tidigast 28,29 januari!

2011-01-19 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0