Om du önskar att dina drömmar ska gå i uppfyllelse, får du inte sova för länge..

Nyårshelgen är över, och jag lever därefter, precis som jag förtjänar. Jobbade till fyra i onsdags.. somnade direkt efter jobbet och vaknade 16 timmar senare. Utvilad? Nejdå.. firade nyår hos Makke, hade en supertrevlig kväll. Nyårsdagen firades sen hos my beloved Sabina!! :D En 12-timmarsfest ;) Den också riktigt trevlig. Somnade 06.00 och vaknade 10 timmar senare, klockan fyra på dagen.. hum, svårt att somna sen på kvällen? Nej då, inte om man heter Malin.. somnade runt elva och vaknade här nyss, ca 12 timmars sömn till med andra ord. Och jag är inte direkt pigg, suck. Jag vill bara SOVA! Vad hände med att få sova ut?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0