Helgen kunde inte börjat bättre..

En riktigt bra start på helgen! :) Länge sedan jag hade det så bra på jobbet. Första kvällen, och jag hade det riktigt trevligt. För er som inte vet så började jag på O´learys idag :) Servitris/Bartender. Mycket bättre än hemtjänsten, och jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka. Kändes som att det gick bra i alla fall, roligt att prova på något nytt, och det här tror jag definitivt kan vara något för mig! :D

Nu har jag precis målat klart garderoben! Tack så hemskt mycket Sabina för hjälpen. Alltid trevligt med vin och sällskap, det blir sååå mycket roligare då :D Hoppas Johan uppskattar jobbet när han kommer hem. Har tyvärr inga för och efter bilder. Men när jag är klar sen kan ni kanske få en efter bild åtminstone :)

Klockan är ett på natten, jag har färg överallt och ett fullt vinglas, bjuder på den här bilden ;) Jag mår så himla bra just nu, det är Sabina som piggar upp mig, du underbara!! Härligt härligt att gå upp och jobba klockan sex imorgon btw!! ;)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0