Även om jag vore konstnär, skulle jag aldrig kunna skapa något vackrare än du..

Amanda, jag har fyra st tatueringar, men det ska så småningom bli tre :) Håller ju på och bygger på armen nu, den ska byggas ihop med draken som jag har på skuldran. Den blev dåligt gjord så jag vill ta bort lite fokus ifrån den genom att baka in den. Det kommer nog bli jättebra när det blir klart, men det är några sittningar kvar! :) Den tredje bilden, är vår familjelogga som både jag, mina föräldrar och bröder har :) Den sitter på vä underarm.. den sista har jag på ankeln, också dåligt gjord tyvärr, men jag är inte bitter för det ;) Det är ju syftet i de som är av störst betydelse!

2 kommentarer
Postat av: Amanda

Va fina dom var :)

Tack för din kommentar och för att du gjorde ett inlägg. Jag behöver verkligen inspiration till nästa gaddning :D

2011-01-04 @ 06:04:58
URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, jag vet ungefär vad jag vill ha :)

En text på 4 meningar på högra revbenen iallafall och sen är jag ganska öppen för förslag. Kan du inte skicka några förslag till min mail så jag får lite mer inspiration till fler underbara tatueringar? :) [email protected]

Kram

2011-01-04 @ 16:32:00
URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0