Fullt ös, medvetslös!

Skulle behöva en käftsmäll! Jobbet vet att jag tackar nej när de skickar sms, men att jag är alldeles för mesig för att säga ifrån när de ringer. Så självklart ringer de! Varför inte? De behöver ju ha in personal.. suck, att jag aldrig lär mig. Så imorgon är det bara att pallra sig upp!

Dansträning ikväll! :D Sista innan tävlingen på Lördag. Bäst att ta träningen seriöst ikväll, vill ju inte tabba mig på Lördag. Vi är tre par i år, förra året vann jag, så jag måste ju behålla segertitieln. Dessutom tävlar jag mot lillebror, och det är inte okej om han vinner.. över mig alltså ;) Handbollsträningen igår gick kanon med, på Lördag är det match.. direkt efter danstävlingen. Fullt upp! Precis som jag vill ha det :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0