you see what no one else took the time to find!

Japp, jag har haft en fortsatt effektiv, ledig dag! Fika och prat med Sabelina, samtidigt som jag gjorde ett tappert försök att få mitt hår att bli lite mindre likt ett råttbo. Tycket nog att jag lyckades ganska bra i alla fall, så nu svajar det vackra bruna håret igen ;) Upptäckte dock hur blek och död jag såg ut så fort håret blev lite mörkare, så passade på att ta en tur förbi soloteket med! Så nu är jag lite brun och fin.. Nu är det dags för en durre, skrapa bort all död hud och vinterpälsen på benen ;)

Påsk i helgen, tiden springer förbi oss. Alldeles alldeles snart sommar ute!! :D Är faktiskt ledig Lördag&Söndag, så på Lördag blir det utgång med Sabina! Det sker för sällan vännen. Vi har inte tid längre, börjar vi bli vuxna? Det måste vi ändra på, hehe!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0