You appeared right infront of me..

Hihihi, jag kan inte påstå att det har varit en tråkig dag på jobbet. Mia tyckte i alla fall att jag livade upp tillvaron. Jag kände mig mest dum :p Jag är på väg neråt från Hävla, får se något som jag inte väntat mig vid vägkanten. Nog för att jag brukar se mycket djur, men det här hade jag aldrig sett. Ringer Mia och frågar -finns det vilda sköldpaddor i Sverige? Hon ber mig vända och ta kort på den. Hon ville verkligen se vad det var för något.. Förstår att hon skrattade åt mig. Några minuter senare ringer hon och frågar om jag fick något kort på den. -Nej, jag lyckades inte ta kort på den, när jag stannade bilen flög den iväg. Haha! Och där någonstans kände jag att jag borde vänt och kollat innan jag ringde. Hm. Men det kunde ju ha varit en sköldpadda som var på rymmen? Det är ju inte helt omöjligt ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0