True friendship is eternal, and you and me is forever my friend!

Sjukling som jag är så låg jag och sov halva dagen tills jag konstaterade att jag var tvungen att besikta bilen innan halv tre. Kan förövrigt också tillägga att jag sov inne i stan och hade helt plötsligt 15min på mig att gå upp och åka till Finspång. Så fort gick det.. och bilen gick igenom :D Så det var värt allt besvär. Har hittat mitt körkort också!!! :) Underbart. Nu slipper jag beställa ett nytt..

 

Efter all stress så åkte jag hem till Sabelinus och fick underbart god köttfärssås, stark enligt henne själv, men med min förkylning så var det alldeles perfa! Tack vännen! Efteråt blev det en promenad, jag tänkte att febern kanske skulle gå att lufta bort!? Skönt var det i alla fall, men nu är jag helt slut, så jag ska bege mig hem till sängen igen. Typiskt. Jag hatar förkylningar, de ska man ha på vintern, inte på sommaren när det är varmt och skönt..

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0