you are worth every penny!

Pust, nu är vi äntligen hemma. Var i skolan i förmiddags och det tog sju svåra år att ta sig hem för att tågen är inställda. typiskt :/
Johan mötte upp mig och vi åkte in till stan för att köpa oss en ny pärla, en TV med andra ord. Och det går självklart inte bra med vilken TV som helst, utan man måste ju ha det bästa. Jag satte gränsen på 10000, men Johan lyckades tänja den till 12000. Det var väl ändå okej, men mer tycker jag inte man behöver lägga. Vi är nöjda i alla fall och det kändes mycket bättre när vi kom hem och satte den på plats :) 32" till 46", stor skillnad, syns inte så bra på bilden dock..
Nu ska jag med Sanna till gymmet och bränna bort fläsket från helgen :D

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0