when the truth betray me!

Blev lite förskräckt när Sanna och jag kom upp till gymmet som såg helt annorlunda ut än när jag var där sist. Hur länge sen var det egentligen? Haha, men det gick bra att träna i alla fall. Kändes riktigt gött faktiskt, längtar tills jag kommmit i form igen. Det visade sig efter invägningen att jag inte alls gått upp så mycket som jag trodde, utan det var dubbelt upp :O .. Men tur att jag börjar göra något åt det nu åtminstone. Nu ska fläsket bort ;)

Idag har jag gått och irriterat mig på jobbiga människor! Så onödigt att lägga energi på det. Bättre att jag sparar den till att inte försöka vara så bitter själv. Det tror jag skulle göra alla lyckligare! Skärpning på det planet också!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0