I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be! ♥

En ny huschans har dykt upp! :) Ett ligger på samma ställe som det vi tittade på sist. Nackdelen är att det är så eftertraktat så det är svårt att få. Men det hjälper ju inte av att man inte försöker, så vi ska åka och titta i alla fall!


Det gula är på Fäskogsvägen i Finspång och det röda på Skogskullevägen i Kimstad. Klicka gärna på bilderna och gå in och titta på bilderna. Skulle behöva lite smakråd vad ni tycker! :) Nackdelen med det röda är ju att det ligger i Kimstad (ca 25 minuter från Finspång för er som inte vet).. men Johan och jag var faktiskt inne på det ett tag. Det går bra tågförbindelse och det ligger mitt emellan Linköping och Norrköping, inte långt från E4:an. Det skadar ju inte att titta på det också!?

åå, jag längtar som bara den tills vi har hittat oss nåt som känns så där.. alldeles perfekt!
4 kommentarer
Postat av: Jennie

Det första var väldigt fint!! :)

Vet hur det känns, vi är också på jakt!! Och det är hopplöst! Ofta dyker det upp två i samma område, och så är ett renoverat och ett annat INTE, men samma utgångspris..

Det här ska vi titta på, på måndag..! http://www.hemnet.se/beskrivning/894520?r=3

Billigt utgångspris, och väldigt renoverat jämfört med andra som ligger ute, så vi räknar med att det blir rätt dyrt. Lite trist, men ja, man kan ju alltid hoppas på att det inte blir för dyrt ^^

2010-09-22 @ 20:48:47
URL: http://quizzia.se
Postat av: Sabina "Anti Kimstad" Hedkrok

KIMSTAD?!?!?!? VART HAR DU SLAGIT I KVINNA?!? Big no no. Jag är så glad att Josse tog sig därifrån. Nej Malin, nej. Där sätter jag ner foten!!



:P

2010-09-22 @ 20:52:12
Postat av: Anonym

Det var väldigt väldigt fint Jennie! :D Men billigt? Haha, och vi klagar på 300 000 :O



Älskade Sabinus, jag ska inte lämna dig, jag lovar ;)hihi. Men måste ju kolla på lite alternativ! :D

2010-09-22 @ 21:27:54
Postat av: Jennie

Hahah! Jo jag vet, kanske inte så värst billigt, men billigt för att vara friköpt inne i stan! Och så har Niklas fondpengar som underlättar för oss, som tur är ^^



Det förra vi kollade på var en BR som inte var renoverad sen -64. Hyra på 3500kr, utgångspris 795'. Den gick upp till 920...!! Och då var det fukt i källaren. Helt sjukt.



Har NÄÄÄÄSTAN börjat kolla på ställen utanför stan för att kunna köpa billigare och renovera som man vill. Men ja, jag vill ju inte låsa mig mitt ut i ingenstans och vara själv hela dagarna, men ett hus lockar väldigt mycket! Man får övertala sig själv att det är värt väntan ^^

2010-09-22 @ 22:26:56
URL: http://quizzia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0