äntligen är det över.

DU HAR INTE KLARAT TENTAN! Det var bara 1/7 som klarade sig och det var Linda som fick det glädjande beskedet. Igår var jag dock inte så glad för din skull, men grattis babe! :) Vi andra typ dog där för en stund. Men sen fick jag reda på att Niko och jag låg två poäng under godkänd. Två fucking poäng, vad är det liksom? :O Så idag fick vi beskedet att de sänkt gränsen och att jag nu är officiellt GODKÄND och därmed berättigad att fortsätta min utbildning! :D Fyfan vilken pers det var där i några timmar. Man kan ju hänga sig för mindre :/ Men nu är livet rättvist igen och jag ska hem och fira i eftermiddag!

Tack alla som tror på mig! :) <3 Det värmer så mycket..
2 kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket gullis!!! :) Hur glad som helst att du fortsätter, vad hade utbildningen varit utan dig??? PUSS!

2010-09-01 @ 11:18:01
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/
Postat av: Nina

GRATTIS gumman! Du är bäst! :)

2010-09-01 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0