you lie most when you're lying to yourself!

Sitter i biblioteket i skolan och väntar på att de andra nötterna ska sluta ;) Själv sitter jag här och gottar mig med allt vad livet har att erbjuda!! :D Ska ner en sväng till stan och handla lite förnödenheter, sen hem och mysa med min mysmonk hemma :)

Imorgon är det Fredag mina vänner, och då står Konsert med Johnossi på schemat! :)


What did you say? I should come here no more?
Are you ahead of time? While i´m floating offshore?

But when he swam out, in this black void of nothing
he was anxious, but excited
and he didn´t know he wouldn´t come back to shore again.

I`m running out of breath.
I will comme here no more
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0