best to take the opportunity when the luck is on my side!

Den här helgen har verkligen varit full med bravader! Gårdagen spenderades med brudarna inne i stan. En suuupergod grekisk middag och en toppenkonsert med Johnossi. Dock smög oturen upp bakom ryggen på mig och knyckte min väska!! :O Eller tyngdkraften rättare sagt, klantigt nog så tappade jag den. Som tur är finns det underbara ärliga människor som lämnat in den på en restaurang så att den hittade tillbaks till mig :D Och kvällen var räddad. Idag kom oturen tillbaka och jag försov mig.. Några kilometer i timmen för fort senare så var jag framme i Vadstena, inte alls mycket försenad. Så dagen spenderades med dans och socialt umgänge. Inga böter och välbehållen hem. Ytterligare en lyckad dag. Imorgon hoppas jag att turen håller mig i handen igen. Ska nog gå och köpa mig en trisslott ;) Bäst att passa på som sagt, inte ofta turen är på min sida..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0