week by week, day by day and every hour!

YES! Nu är jag uppskriven på listan för en operation - nu återstår bara ännu mer väntan! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Sista tillfället på karriärvägledningen idag, fick lite mer konkret nu angående framtiden. Har hittat mig en utbildning som jag kan tänka mig nu. En tvåårig kandidatexamen! Dock är utgångspunkten i Umeå, suck. Men ska ringa och höra mig för på Fredag, måste ta tag i det här. Men först är det Tenta2 som är fokus. Fick lite hjälp med planeringen av pluggandet inför den idag. TACK! Det var välbehövligt. Så från och med imorgon är mina dagar planerade. Inte en minut som jag inte vet vad jag ska göra. Diciplin är vad som gäller två veckor framöver nu!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0