can not describe with words how pleased I am!

Ni som inte vet vad jag har gjort.. Jag har opererat näsan! :D Min nässkiljevägg var sned och täppte till andningsförmågan med 90%. Jag knäckte näsan med en hockeypuck för tre år sedan, så nu har de fixat både andningen och utseendet! Hur snygg som helst nu ;) hehe. Bilder kommer om 2 veckor ungefär när jag tagit bort bandaget och svullnaden gått ner lite :)

Ett stort kors i taket för landstinget.. Jag ringde för ca 20 dagar sedan och sa att jag ville ha en tid, var där på undersökning i Onsdags och nu, 6 dagar senare, är operationen avklarad. Inte ofta de är så snabba. Och inte ofta JAG har sån tur! Men någon gång ska man väl ha det också. :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0