6 Juni

Nu är jag precis hemkommen från en underbar helg i Göteborg! :) I Lördags snurrade vi runt på Liseberg hela dagen. Sjukt roligt, jag överlevde till och med Höjdskräcken ;) Min mardröm, haha. Kvällen avslutades sen med oxfilé och en kall, underbart!
Idag har vi bara strövat runt på avenyn och shoppat galet! Ända tills mitt bankomatkort sa ifrån och jag fick handla på Johans istället.. så nu är det verkligen totalstopp med shopping för min del! Fick i alla fall äntligen mina röda converse samt ett par vanliga vita tygskor. En dösnygg t-shirt från Monki och en svart oversize långärmad från Zara ramlade ner i påsarna också! :D

Kändes skönt att få komma bort ett tag. Spendera lite tid med min älskling också! Det var jättefint hotell och fruktansvärt god hotellfrukost.. Tyvärr har ju pluggandet blivit lite lidande men jag tror att jag har fått min motivation tillbaka så imorgon ska jag köra på för att ta igen all förlorad tid. På Tisdag gäller det!


Dessa underbaringar har inhandlats denna månad! :D

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0