3 Juni

Vårruset gick kanon! :D Mycket bättre än förväntat. Sprang in i mål på 34 min. Var inte så värst taggad innan, men som Sanna sa så får man energi av att springa om folk ;)
Har dock lite blåsor på fötterna.. vi sprang på kullersten med så lär ha lite ont framöver, hehe. Men det som inte dödar, det härdar!

-

Läser som en tok! Men lär jag mig något? Sånt som märks på tentan, men just nu känner jag mig bara helt tom, fattar ingenting. Blä, kan inte allt bara vara över nu. TENTAÅNGEST! Vill ha sommar!

Ikväll blir det att åka till stan och springa vårruset med Sannus :) Ska bli kul att se hur det går. Konditionen är ju inte på topp om man säger så, hehe. Men bara en kul grej.. Skönt med en avstickare från pluggandet.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0