29 Juni

Gissa vad, vi fick lånet! :D Det visade sig att vi kan vara med och fajtas i budgivningen en bra bit upp i alla fall. Så nu hoppas vi bara att vi tycker om huset på torsdag för då är det bara att ge sig in i leken. Men förstå vad stort detta är. Svårt att tro att vi faktiskt kan ha köpt oss ett eget hus om en vecka! :) Men fan vad roligt! Hoppas vi tycker om det. Konstaterade att det kommer gå åt lite pengar efter själva köpet också. Dels all upprustning som tapetsering och så, sen alla nya möbler jag vill inhandla ;) Här nedan är lite bilder på lite av det "stora" som måste införskaffas. Och nej, jag är inte besatt av vitt, höhö.

Efter mötet på banken åkte jag och Sanna ut till sjön och lade oss och gassade i solen. Sen åkte hon och Sabina kom ut istället. Underbaringen hade med sig en iskall glass. Av allt jag någonsin kunnat önska mig så var nog en glass det jag mest ville ha och behövde i det ögonblicket! :) Allt som allt så har jag legat i solen i 6 timmar. Vilket jag börjar känna att jag kommer få ångra imorgon :O. Men då är det dags igen för då ska jag plocka upp Sabina direkt när hon slutar jobba, sen är det bara att jobba på brännan. Vi kommer se ut som.. ja, du vet. Nu är det bäst att jag duschar av mig, sen blir det nog en kaffe på balkongen.. grymt sugen då jag missat det totalt idag! Inte bra. Men solen blev ett komplement! :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0