26 Juni

Kom just på att det kanske inte är någon mening med att skriva, för det kommer troligtvis bli ett lika ovänligt PMS inlägg som vanligt. Inte på jordens bästa humör om man säger så. Midsommarafton igår i alla fall. Johan och jag satte oss i bilen och åkte upp till Nora (ligger utanför Örebro) för att överraska mamsen och papsen med ett litet besök! :) Hoppas att de blev lika glada och överraskade som vi hade tänkt oss. Johan och jag hade det i alla fall hur trevligt som helst! Idag har jag jobbat hela dagen och jag tror det var där det dåliga humöret föddes. Det finns inget och göra på jobbet och dagarna blir skitsega. Stannade till på jobbet och hälsade på Ina som hade vägarna förbi skogen, hon gjorde förmiddagen genomlidlig i alla fall :) Tack Ina, vi måste ses någon mer dag i sommar! Ska jobba imorgon med så jag måste hitta på något nu för att bli på lite bättre humör. Inte en jäääävel svarar i telefonen, så jag ska gräva ner mig i soffan med en stor chipspåse och önska att livet vore liiite roligare, höhö. Det kunde ju varit värre..
1 kommentarer
Postat av: Sabina

Ja känner mig träffad där! :/ FÖRLÅT DEAR! Vad sägs om en träff imorgon? Söndag. :) <3

2010-06-26 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0