20 Juni

Snart dags att åka och jobba igen.
Kvällen igår var faktiskt riktigt lyckad! Sabina kom och räddade min kväll. Icke-Spontan-Partaj-Sanna var inte så rolig för kvällen men Party-Princess-Sabina hoppade in och gjorde kvällen kanoners! Kom hem precis skapligt och vaknade med ett leende på läpparna för en gångs skull, hehe. Dock är bakfyllan precis som vanligt, men det är ändå en acceptabel kosekvens ;) Har varit på en långpromenad med Sanna nu, vilket var väldigt uppfriskande (Tror det är mer Sannas grej än spontanpartaj, hehe) Sen var Johan och jag nere på Babylon och käkade vääääldigt god sallad. Så nu är jag motionerad och mätt i magen. Dags för jobb som sagt. Imorgon med mellan 7-13. Sen åker jag med tjejerna till Söderköping för smultronstället och GLASS! x)

Älskar denna gamla smickrande bild! :D


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0