2 Juni

Idag är jag mer än lycklig.. lyckligare än lyckligast! Fick brev från plastikkliniken på US i morse. Är remitterad och kommer få en tid inom tre månader. Hur hände det här? haha. Men äntligen, efter allt slit. Det lönar sig med hårt arbete ;)

åå, augusti, var är du? i slutet av augusti har jag alltså varit på rekonstruktionscentrum, tatuerat mig, fixat till mig i håret och varit utomlands och brunat ner mig. SATAN SÅ GÖTT!! :D

Men känns dumt att längta tills augusti nu när sommaren äntligen är här, så låt oss njuta av nuet istället. Ska ta mig en paus i pluggandet nu och åka och hälsa på svärmor en stund :)
Måste bara säga det en gång till. JAG ÄR EN LYCKLIG MÄNNISKA!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0