15 Juni

Det blev inget Örebro och dans för min del. Kom hem med en bebis istället xD Köpte en till Johans mamma och då kunde jag inte låta bli att ta hem en jag med, de är ju så himla söta! Svårt att ta kort på henne bara, lite småättrig om man säger så, hehe. Nu ska vi bara hoppas på att hon blir vän med Wilma. Det är inte lätt att bli storasyster inte ;)

 


Förlåt för mitt otrevliga PMS-utbrott igår. Men det känns skönt nu när jag fått ur mig lite ilska! :P

Idag blev det en liten roadtripp. Åkte till Malmen i Malmslätt för att lämna in min uniform (6 år för sent, höhö), sen tog jag svängen förbi Vadstena för att hälsa på mammsen :D Sitter här nu och ska snart bli serverad lite mat. Mammas raggmunk, mumma :D Kanske även tar svängen förbi Örebro och dansar ikväll. Annars blir det raka vägen tillbaka till Fimpan! Skönt att komma iväg en sväng i alla fall.
1 kommentarer
Postat av: Josse

NAAW! Sötnöt då :D

2010-06-15 @ 23:11:26
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0