11 Juni

Hjälp, vad hände? Nu är tentan äntligen avklarad.. kan tyvärr inte säga att jag är lättad och nöjd. När jag fick tentan framför mig, öppnade den och började läsa frågorna skrattade jag för mig själv. Vad fan. Är detta ett skämt? På riktigt, det kan inte vara sant. I så fall har jag pluggat på helt fel saker. Oboy, jag förstod inte ens termerna i frågorna :S Vad är det här liksom? Men som tur är, så är jag inte ensam utan de flesta känner samma sak. Hoppas att alla ligger lågt i poäng så att terminsledningen fattar att det är dåligt upplagt! Fuck it!
En glad nyhet i det hela är att jag kan skriva omtenta :D De har lagt den dagen efter jag kommer hem från Kreta, eller 8 timmar senare rättare sagt :P Men då är jag åtminstone utvilad..

Ikväll är jag helt förstörd.. det blev Pizza hemma hos Antonio förut efter tentan, myspys :) Nu väntar ännu mer mys med hjärtat framför TV:n!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0