7 Juli

Nyss hemkommen från en shoppingsrunda inne i stan. Är dock väldigt besviken. Hittade inte mycket. Mina jeansshorts som jag vill ha fanns definitivt inte. Slut överallt :( Men lyckades hitta bikini i alla fall, en underdel och tre överdelar. Shortsen får jag väl uppfinna själv, går ju alltid att klippa av ett par gamla brallor. Ikväll blir det mys. Orkar inte så mycket annat. Jobb imorgon. Men nu är det bara två dagar tills det är dags för semester en vecka! :)






Tisdagskvällen avslutades med kex och vin. Och självklart otroligt trevligt sällskap av Sanna och Sabina. Sanna stannade dock inte så länge, men kul att du kunde komma en stund i alla fall :) Bror min hoppade in på besök också bara sådär. Hade vägarna förbi Finspång och ville låna duschen. Johan och jag käkade tacos.. nu är magen mer än full, på alla sätt och vis! :D

Sabina och jag i våra nya fina sommarklänningar! :)

 

Johan med pyret på huvudet! Mina sötkorvar!

 

Tack för en trevlig kväll damen! Upprepning krävs!

1 kommentarer
Postat av: inapina

Fin klänning Malin!!

2010-07-11 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0