23 Juli

nu är helgen här och fort går det. skulle behöva stanna tiden för en stund. hinna med allt det nödvändiga, som att plugga, handla, gå till banken, betala räkningar. allt det där tråkiga som tar så mycket tid. som förstör den lilla gnutta fritid man har efter jobbet. var tog livet vägen?

Johan åkte precis iväg med sin bror in till stan, det är spelhelg för hans del. Tid för mig att plugga sa han, men var ska jag hitta den motivationen? Hans pepp blir tyvärr tvärtom, det blir tjat istället. Och trotsig som jag är så struntar jag självklart i att plugga, dock är det ju bara jag som drabbas i slutändan i alla fall. SKÄRPNING! Ska trycka ner näsan i böckerna nu. Sen ska jag fixa ihop en belöning åt mig själv för att jag varit duktig :D

Behöver verkligen ta lite nya kort på mig och Johan.
Vad kan denna bilden vara? 6år? Dags för uppdatering :P
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0