21 Juli

Tanken var att jag skulle börja tentaplugga igår. Dagen slutade dock hundra gånger bättre. Satt och snackade skit med Sanna en stund, allt mellan himmel och jord. Det blir för sällan, vi har för mycket att prata om. Det måste bli en gron runt snart! Åkte sen vidare till Sabina, där jag också spenderade några timmar. Så skönt att få prata av sig och bara umgås helt enkelt. Ni är lika underbara tillsammans som var för sig, glad att jag har er tjejer! <3

Idag har jag jobbat, precis hela dagen. 14,5 timmar för att vara exakt. Så nu är jag måttligt trött. Det är dock väldigt fint på jobbet, ute i skogarna. Har åkt sammanlagt 20 mil idag, så det är lite jag hinner med att se. Här är en av alla sjöar som vi har uppe på jobbet! :D Ingen betong här inte ;)

Sommar! :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0