13 Juli

Söderköping stog på schemat idag! :) Det blev en Bluberry hill för mig, sjukt god! :D Åt upp hela faktiskt. Men det resulterade också i en mycket mätt mage. Matte och Therese orkade inte gå upp för ramunderberget i värmen så vi åkte till Ågelsjön istället och tog oss ett dopp. Riktigt riktigt skönt att få svalka av sig :)

Efter doppet drog Johan och jag hem för en husvisning. Inte nöjd med den heller tyvärr :/ Fan, vi kommer aldrig få flytta. Men det gäller väl att ha is i magen som alla säger..

Sabina kom hit och grillade senare på kvällen. Hur gott som helst. Sen åkte vi ut till Skiren för att svalka av oss. Vi behövde i alla fall inte åka långt för att bli blöta. Regnet stod som spön i backen, fan vad gött. Äntligen! Så jag sprang näck på badplatsen och njöt av regnet! Underbart!

 

Kom förresten in på lärarlinjen i Linköping om jag inte nämt det innan. Hamnade även på reserv 38 på SSK i Norrköping. En ganska god chans enligt Sanna. Så vi får väl hoppas nu om min dispensansökan inte går igenom att få fortsätta på Biomedicinsk analytikerprogrammet. Det är jobbigt det där med utbildningar.

 

Imorgon är det dags för Kolmården! :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0