think twise!

Tentan är över!! :D Även om den kanske inte är godkänd så är den åtminstone gjord, en lättnad bara det. Det gick sådär. Det som störde mig mest var att i början av tentan var vi ca 200 st i salen. När jag gick var vi 2. TVÅ! Lite störande att 198 människor reser sig upp och går, liiite stressande! Träffade i alla fall min belowed Joel innan tentan. Av slumpen skrev han tenta i samma sal som mig. Lilla Joel, det var inte igår, riktigt kul! :)




För er som väntar så tänkte jag fuska med att ta av skiten från näsan imorgon! :D Så imorgonkväll eller på Lördagmorgon kan ni vänta er för- och efterbilder av snoken! ;) Förväntar mig lite kommentarer då, för det är det dåligt om här på bloggen, hum. Nu, en kall och lite TV i väntan på att Karlsson kommer hem från jobbet, sen krypa ner i en varm säng och sova gott! Riktigt gott, och veta att allt är över nu :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0