Things getting better, and so do I ..

åå, mysdag! jobbade 12-16 idag, lustig tid! men ganska skönt faktiskt. slapp gå upp klockan 06 imorse :) men gick upp skapligt i alla fall och åt en mysig frukost hos Sanna!! :D Efter jobbet kom jag hem och maten stod färdiglagad, hur skönt som helst, vilken lyx. Nu har jag varit och fikat hos Nina&Robban. Känner mig riktigt social idag..

Imorgon kommer tentaresultatet!! :O Vet inte riktigt vad jag ska ha för förväntningar, är ganska inställd på att bli underkänd. Sanna och Sabina har klarat sina tentor, grattis tjejer! Om jag bara kunde få klara min nu också då..

Sannas och min mysfrukost! :)

1 kommentarer
Postat av: Amanda

Fan 7 år :O Det är bra jävla länge det men va kul att det har hållt så länge och förhoppningsvis många många år till :) Kram på dig!

2010-12-16 @ 08:38:57
URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0