imagine what a small thing can do with your confidence!

Jaha, mina vänner. Vad vi alla väntat på. Jag var tvungen att fuska lite.. kunde inte vänta tills efter helgen. Vi ska ut med Johans jobb idag, vilka jag ser ungefär en gång om året. Inte kul att komma med en bulle med tejp på näsan. Men det är ju typ läkt nu och det var helt underbart att få sminka sig och göra sig iordning nu efter två veckors längtan! :) Ha en trevlig Fredag allihopp!!

Såhär ser jag ut nu! :) Ganska likt hur jag såg ut 2001, innan alla frakturer och smällar. Like it! :D



Hade detta varit för fyra veckor sedan hade jag aldrig någonsin, inte ens för miljonen, lagt upp en sån här bild i profil! Det här är bilder från dagen innan operationen. Tre år efter jag bröt näsbenet..

5 kommentarer
Postat av: Amanda

Fan va snyggt och bra det blev :) (Y)

2010-12-03 @ 15:00:50
URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/
Postat av: Becka

Vad fin näsan blev.. =)

2010-12-03 @ 16:15:56
URL: http://smopare.blogg.se/
Postat av: Nina

Så himla fint det blev!! superglad för din skull

2010-12-03 @ 18:43:18
Postat av: Erika

heeej... jag känner knappt igen dig ;) .. vem är bruder på bilden.. jag gillar ju häxnäsan ;) ... vad ska man nu reta dig för babe... Alldeles för snygg för mitt sällskap! Jag kommer ju få mindrevärdkomplek! inte okej! stora grattis kramar snygging

2010-12-04 @ 09:01:15
URL: http://dalkullan.filosoferar.se
Postat av: Linn

vad fint det blev :)

2010-12-04 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0