Människorätt för ofödda!

Första dagen på andra året på BMAprogrammet. Den här kursen handlar om endokriniologi. Vi fick redan idag en uppgift tilldelat. Vi ska skriva en litteraturstudie, och vad handlar det om? Jo, ägglossning och vad som sker i kroppen med hormoner etc. Ett tecken? Jag vill ha en bebis! Nu! Helst igår!

Sen nu när jag kom hem hittar jag denna sida på en väns blogg: http://abortnej.se/ En film som är så sjukt fruktansvärd. Jag är inte mycket engagerad politiskt eller så men i denna fråga står jag på ett starkt nej och det har jag kämpat för länge. Många av mina vänner vet hur otroligt fel jag tycker det är och om det någonsin kommer upp i era tankar att göra det så se denna film först!! Tänk om din mamma gjort abort! Jag skulle iaf aldrig göra det!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0