lustigt att allt helt plötsligt fungerar under stress.

Tentan är snart här nu, om 15 dagar för att vara exakt. Här sitter jag och åmar mig istället för att läsa, vad är mitt problem? Ina peppade mig igår med orden:

Lita på dig själv!
Praktiska tentan, hur bra gick den?! Just det, skitbra!
1 år snart avklarat, 2 år till så har du uppfyllt din dröm! Bestäm dig för att börja i en ände, sen kör du bara på. Tag små pauser och tyck att du är duktig, för det är du!


Det värmer att få höra, men jag kommer fasen inte igång i alla fall. Även fast alla tjatar på mig, suck. Jag jobbar fram till den trettonde nu, sen har jag fyra dagar ledigt innan tentan. Då jäklar brukar det gå bra som bara den att läsa. Men jag vill inte vänta tills dess. Vill kunna plugga i förväg, innan stressen kommer! Nej, men om jag skulle sluta klaga över livet då och sätta igång?
1 kommentarer
Postat av: Sabina

Lyssna på Ina, Malin! :) Du är duktig, och du kommer att fixa den här tentan! <3

2010-08-03 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0